Pace

Di: Oudekki

Mag 5 PM

Categoria: Barcelona, città, gente

4 commenti

Apertura:f/5.6
Lunghezza focale:190mm
ISO:100
Otturatore:1/160 s
Fotocamera:Canon EOS 5D Mark II

4 commenti su “Pace”

  1. Vaat aga vaat.. sul on siis 5D II seda oligi karta 😛
    Aga mulle see meeldib .. et sa teaks 😀

  2. Oi kui ilus kui saab niimoodi tausta iga pildi juures muuta!!
    Kas saab pildilt vàrvi vòtta vòi pead ise sarnase leidma?
    Ma olen tàitsa koba neis asjus, kui see on vàga keeruline siis vahet pole …

    Ja mida edasi, seda enam mulle hakkab meeldima see ùks pilt ùks lehekùlg asi…

  3. 🙂 Mari, see on nii kaval seting, et ta ise valib su foto järgi tausta. Seni ei ole üldse metsa valinud, seega ma ei ole ka läinud uurima, kuidas seda ise määrata saaks (ja kas).

  4. Väga äge kaamera sul siis! 🙂


Rispondi

