Fotojaht: hommik

Di: Oudekki

Mar 2 PM

Tag:

Categoria: Bologna, città, fotojaht, gente

18 commenti

Apertura:f/5.6
Lunghezza focale:135mm
ISO:800
Otturatore:1/125 s
Fotocamera:Canon EOS 5D Mark II

Teised / Gli altri a caccia di mattina

18 commenti su “Fotojaht: hommik”

  1. on küll lõumanaine hommik, tekitab omalgi igatsuse varaste tänavakohvikute järele.

  2. tegusad tädid sul pildile püütud.
    nii-nii, ISO 800 ja kes ütles, et ma ei peaks ISO-t käppima 🙂 ei pea ju 1/125-se säriga tegema, teed aeglasemalt ja saad onudest tahaplaanile venivad kummitusvarjud 😉
    Aa pilt on huvitavate värvidega (esiplaan – tädid – külm ja tagaplaan – onud – soe) ja minule ka meeldib ISO-t käppida.

    • No kui optika oleks lubanud, ma oleks muidugi ava lahtisemaks keeranud 🙂 Lisaks, muidugi, see, kui palju saab ISOt käppida oleneb kaamerast ka. 5D puhul ma olen ka kõrgemale keeranud, ei ole hullu. Samas 10D ei tahtnud ka üle 400 panna, kohe tuli kole digimüra sisse (ja siis oleks see pilt lihtsal tegemata jäänud). Aeglasemalt ma väga ei tahtnud riskida, niigi on käest võetud, ma riskin nii vähe kui võimalik…

      Aga värvid, no see tuleneb lihtsalt Bologna porticotest (ja nende tõttu on muidugi ISO ka laes, sest pime on muidu lihtsalt), seal on koguaeg triibuline ja ruuduline värvide poolest, võtab natukene aega, enne kui pildistama harjud.

  3. Loen just raamatut “Minu Itaalia”, kohe tuttav tunne oli vaadata.

  4. Pilt nagu elu:) Mõnus hommik, mina vist magan sel kellaajal, kui nemad juba suuri plaane teevad:)

    Liana.

  5. Naised peavad sõjaplaani?
    😀

  6. Värvid jah, pole meie moodi. Tagasein kumab hommikupäikesest?

  7. Jah, kontraste on siin kohe väga mitmes mõttes.
    Naised ja mehed, sooojad värvid ja külmad, lagunenud majad ja ülikond hommikul, jalgratta punane ja roheline. Naiste juuksevärvid on ka kontrastsed.

  8. Ma nüüd olen natuke aega lihtsalt kade.. (see on edasiviiv omadus ) 🙂 Mul tuli selle pildiga seoses üks luuletus meelde.. pean selle üles otsima..

  9. Hmm, huvitav… kui rahvast, ratast ja toole-laudu poleks, siis arvaks, et see on mingi mahajäetud või suht kõrvaline koht. Aga mõned detailid juurde ja juba oleks tagumisel seinal kritseldused märkamata jäänud 🙂

    • Tegelikult on täitsa Bologna kesklinn. Kui kell veel natukene rohkem saab, siis tõstetakse see tagumine metalleesriie ka üles ja saab poevitriini vaadata 🙂 Aga pühapäeviti on jälle täiesti tühi tänav, siis on elu mujal.

  10. Ma tunnen, et ma tahan seal olla, juua kohvi, lugeda värskeid uudiseid ja aeg-ajalt vaadata, mis toimub ümber-ringi…

  11. A very nice photo!!!!!!!


Rispondi

